Přesvědčování je dřina

Přesvědčit někoho, kdo je hluboce přesvědčen o jejich nepotřebnosti, že reklamní dárky mohou firmě významně pomoci, je vážně někdy hodně těžké. Náš děda se totiž domnívá, že jsou to vyhozené peníze a že rozhodujícím faktorem je jednoznačně cena výrobků, kterou máme suverénně nejpřijatelnější. To je sice pravda, ale dnes je prostě jiná doba, což děda nechce připustit. Tak snad se nám podaří domluvit se na nějakém kompromisu.

Rarita v kufru auta

To, že existují zloději, zlodějíčci i pořádně velcí zloději s velkým „Z“, je jasné a známé. Už málokoho by ovšem napadlo, že může někdo ukrást například plný kufr reklamních dárků. K čemu vlastně takovou věc člověk potřebuje? Na to se snažili přijít i policisté, kteří celý případ vyšetřovali. Důvod byste asi neuhodli. „Zloděj“ vše ukradl proto, že je chtěl darovat malým opuštěným dětem v azylovém domě. To je zloděj, co?

detox-336x280.jpg
Přesvědčování je dřina
5 (100%)1
Breberky - modern
</div>

<div class=